• وبلاگ : ليموترش صنايع غذايي
  • يادداشت : خواص غذايي و درماني خيار
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    مطالب جالب و مفيدي داري.موفق باشي.من که استفاده کردم.
    + فرصت 

    بازهم سلام ،ممنون که پيام من رو هم گذاشتيد اگر براي نمايشش اصرار داشتم فقط به اين خاطر بود که شايد بتونيم حتي يک نفر ديگه رو هم بيدار کنيم ان شاالله شما هم در صواب اين کار شريک باشيد .

    تا تواني دلي بدست آر دل شکستن هنر نمي باشد

    پاسخ

    سلام-ممنون از تلنگر و سفارش شما
    + فرصت 
    سلام،اميدوارم حالتون خوب باشه،گله اي ازتون دارم در مورد اينکه چرا پيام من رو نشون نداديد ؟ اگر باور داشتيد که دل شکستن چقدر تاوان داره پيام من رو پخش مي کرديد تا بتونيم در بيدار کردن خيلي ها کمک کنيم ،فرصت هاتان پايدار.
    پاسخ

    سلام-ببخشيد حق با شماست-پيام شما نمايش داده شد-شرمنده
    + فرصت 
    سلام،چه خوب است گاهي بيکديگر يادآور شويم در ميان قدم هايي که تا کنون برداشته ايم آيا کسي را زير قدم هايمان له کرده ايم؟ آيا دل کسي را شکسته اييم ؟اگر شکسته ايم واي برما که شايد آن دل حريم امن فرشتگان باشد و آهش خانمان سوز ما ،بيااييد که گاهي دراين دنياي شلوغ به ياد هم بياوريم اين نکته را که شايد فردا و حتي دقايقي ديگر براي بدست آوردن دلي که شکسته ايم دير شده باشد خصوصا پدر و مادر و کساني که تعلقات عاطفيشان را با ما به اشتراک دارند.يادتان نرود که شما هم بياد دوستانتان بياوريد تا هيچ دل شکسته اي باقي نماندو نکند روزي مثل من ديگر فرصتي نداشته باشيد.
    + داداش ايليا 
    سلام

    باب عجب خياري کاشتي تو . قبلا گل ميکاشتي بو ميکرديم .مدتيه يا کلم ميکاري يا کدو جديدا هم که خيار و سيفيجات رو دست مايه قرار دادي ؟
    پيروز باشيد . سلام برسون . سري به ساحل ما هم بزن برادر اخوي رزمنده حاجي سيد ...


    پاسخ

    سلام-تشکر از لطف و محبت شما و راهنمايي‌هاي شما،فعلا پول تو اين موارده -شاد و سربلند باشيد.


    سلام خسته نباشيد

    وبسايتتون خيلي خوبه هم از نظر شکل و طرح هم از نظر مطالب خوشحال ميشم به وبلاگ گروهي ما هم سري بزنيد که دررابطه با همين مطالب است

    پاسخ

    سلام ممنون از نظرتون،در نحوه ارائه مطلب و طراحي اين وبلاگ خوشحال ميشم بيشتر از نظرات شما بهره مند و استفاده کنم و با همديگه فعاليت کنيم.در ضمن لينک شما هم در وبلاگ قرار گرفت.شما هم بي زحمت وبلاگ مرا در لينک‌هاي وبلاگتان قرار دهيدبا تشکرموفق و پيروز باشيد.