سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنج شنبه 87 دی 12

 

بسم رب المظلومین

امسال در حالی وارد سال 2009 میلادی همزمان با سال 1430 هجری قمری می شویم که جهان بحرانی ترین دوران تاریخ را سپری می کند. ظلم و جور به نقطه ی اوج خود رسیده و از هر گوشه ای از دنیا صدای ناله مظلومی به گوش می رسد. امسال در محرم و ایام سال نوی میلادی اعراب و مسیحیان به شادی مشغولند و لی عزاداران حسینی در سراسر جهان ، خیمه های عزا و سوگواری سرور و سالار شهیدان را در کنار غمی دیگر بپا می کنند . غمی به بزرگی عالم. آن ها امسال محرم الحرام را در کربلا هستند. آری در کربلا. کربلایی به وسعت جهان. در جهانی که از کربلای حسینی کمتر نیست. کربلایی که شمال و جنوب آن منطبق بر قطبین است و شرق و غرب آن متصل به هم.

کربلای جهانی. جهانی ملامال از ظلم و جور و جنایت. جهانی که پس از گذشت 20 قرن از میلاد پیامبر صلح حضرت عیسی مسیح(ع) تبدیل به یک میدان جنگ شده است و شاهد ستمگری و جنایت های بی پایانی عده ای خون خوار و سلطه طلب می باشد. امسال با شروع سالهای جدید در کشورهای مختلف، حقیقت جویان عالم شاهدند که دروغگویان و دو رویان چگونه خود را پیرو فرستاده های پاک و بزرگ خدا چون عیسی و موسی می خوانند و تحت لوای مکاتبی انحرافی چون یهودیان صهیونیسم و مسیحیان صهیونیسم چگونه در خلاف راه خدا و فرستادگان او قدم بر می دارند.

آری دنیا کربلاست. کربلایی با چندین تل زینبیه .یک تل در عراق، تلی در افغانستان و دیگری در فلسطین. همان بلندی هایی که مظلومان جهان از آن جا رو به گنبد خضرا نموده اند و با اشک آه پیامبر خود را می خوانند. همان کربلایی که از قتلگاه آن ندای هل من ناصر ینصرنی مظلومان غزه به گوش می رسد ولی ، ولی این بار هم لبیک گویی به این ندا نیست !

قتلگاهی که شاهد قتل عام هزاران هزار مظلوم است . آری کودکان، مردان و زنان بی پناه غزه. غزه، سرزمینی که در جوی ها یش به جای آب، خون روان است. خونی که اینبار به دست یزیدیانی چند فرقه ریخته شده است .هم آنانی که خود را پیرو عیسی و موسی پیامبران صلح و دوستی می دانند و متأسفانه به همراه منافقینی که خود را پیرو پیامبر رحمت و مهربانی، پیامبر اعظم(ص) می خوانند.

بیایید همه با هم دست به دعا برداریم و رهایی مظلومان غزه را طلب کنیم . اما . . .

اما چگونه؟ با شرم. اینبار باید بگوییم خدا یا مسلمین را از شر استکبار جهانی، آمریکا و اسرائیل و متحدان مسلمانشان، سران خائن کشور های عربی مصون بدار. چه گونه اظهار شرم نکنیم که این ابلهان و منافقان خود را مسلمان می خوانند و با ظالمان در قتل عام مسلمانان همراه شده اند. به راستی چگونه تحمل کنیم وقتی که می بینیم در کنار صهیونیسم دست مسلمان به خون مسلمان آغشته است. کسانی چون حسنی مبارک که با اسرائیل پیمان اخوت بسته اند و همچون ملک عبدلله با بوش رقصکنان به شادی مشغولند. به راستی که موجوداتی هستند غلاده به گردن، که افسارشان در دست استکبار است.

ما به جهانیان اعلام می داریم که بدانند ایرانیان مردانه در مقابل ظالمان از هر مذهب و مسلکی می ایستند. اعلام می داریم که در صورت عدم بازگذشت به سرشت و فطرت انسانی، آمریکا و متحدانش چند روزی بیش نخواهند بود و به زودی در نقشه های جهانی، همچون اسرائیل، مکانی به نام آن ها وجود نخواهد داشت .مصرانه می گوییم که سران آمریکا و انگلیس به همراه سران خیانت کار عرب همان جنایتکاران جنگی هستند و باید در دادگاه محاکمه شوند. نه در دادگاه های طاغوت. بدانند که آن ها محاکمه می شوند در دادگاه های اسلام . بدانند که آخرین روزهای اقتدارشان است، منتظر آخرین ضربه باشند که فرزند علی (ع) در راه است.




نوشته شده توسط ایمان در ساعت 5:33 عصر
  • کلمات کلیدی :

  •